Projektowanie zmian i nowoczesnych ulepszeń

Szczegółowe studia ruchu, potrzeb miasta, warunków terenowych i możliwości finansowych dają właściwą podstawę do projektowania zmian i nowoczesnych ulepszeń. Najczęściej występują zagadnienia następujące: a) rozszerzenie sieci w związku ze wzrastającym ruchem osobowym i towarowym, b) przystosowanie urządzeń do ruchu podmiejskiego, c) do obsługi przemysłu i aprowizacji miasta, d) możliwe izolowanie ruchu na liniach kolejowych od ruchu na innych arteriach (ulice, tramwaje, kolejki elektryczne itp.) tak ze względu na obustronne bezpieczeństwo, jak również ze względu na sprawność i szybkość, e) organizacja szybkiego ruchu motorowego. 4) Układ linii kolejek elektrycznych dla ruchu podmiejskiego i międzymiastowego, sieć tramwajów i linii autobusowych. Należy przewidzieć w studiach tej dziedziny komunikacji jak najdalej idącą koordynację i łączność z podstawową siecią kolejową. Dotyczy ona potrzeb i możliwości gospodarczych, finansowych i technicznych i w coraz większym stopniu wpływa na rozwój miasta współczesnego. W większości tych urządzeń należy przewidzieć możność choćby częściowej izolacji linij Od normalnego ruchu ulicznego kołowego i pieszego ze specjalnym uwzględnieniem punktów skrzyżowań poszczególnych arterii. Te cztery wymienione tu sieci komunikacyjne mogą być celowo przestudiowane tylko na podstawie fachowo opracowanego materiału i przy udziale odpowiednich specjalistów. 5) Sieć arterii ulicznych. Na podstawie poprzednich studiów i cyfr ruchu ulicznego określamy ruch osobowy i ciężarowy z jednej strony, a ruch śródmiejski, międzydzielnicowy i tranzytowy — z drugiej. Unikamy skrzyżowań wieloramiennych w arteriach ulicznych i kumulacji ruchu w punktach miasta już z natury swej przeciążonych. Dostosowujemy sieć uliczna do potrzeb ważniejszych instytucji i urządzeń publicznych 0 specyficznych cechach (dworce, lotniska, stacje towarowe, przystanie, stadiony sportowe, gmachy reprezentacyjne, sale zebrań i widowisk, zakłady przemysłowe, cmentarze itp.). Całość sieci i poszczególne jej arterie oraz ich przekroje koordynujemy z potrzebami Śródmieścia, dzielnic mieszkaniowych, handlowych i przemysłowych. [przypisy: drzwi wewnętrzne retro, zbiornik kondensatu, nawierzchnia żwirowa ]

Tags: , ,

This entry was posted on Thursday, September 20th, 2018 at 2:53 pm and is filed under Uncategorized. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. Both comments and pings are currently closed.

 

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: drzwi wewnętrzne retro nawierzchnia żwirowa zbiornik kondensatu